SBS op z’n zomers
Onze vakantieplannen zijn onzeker, en juist daarom wil SBS zijn kijkers door de zomer loodsen. Het moederbedrijf achter de zenders VIER, VIJF en ZES maakt zich klaar voor het leven na corona met ook een paar nieuwe mogelijkheden voor zijn adverteerders. Zo is er: ‘De Mol Aan Zee’, een plaats waar fans zich helemaal kunnen onderdompelen in de wereld van De Mol (inclusief virtuele molzoektocht in The Park); nieuwe content zowel online als op televisie (‘Huizenjagers – Vakantiehuizen’,...), het nieuwe merk JANI, een multiplatform brand dat telkens vertrekt vanuit Jani Kazaltzis als persoon en zijn hele leefwereld; het ‘Het Belgische Reclameblok’ in samenwerking met Happiness; en meer. SBS zette al zijn nieuwe initiatieven alvast kracht bij met een filmpje.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]