De inzendingen voor de Creative Belgium Awards 2018 kunnen vanaf vandaag worden ingestuurd. En voor de editie van 2018 werden er een paar optimalisaties doorgevoerd. Zo wordt “Promo & activation” vervangen door “Brand experience & activation”. Er is een nieuwe definitie voor Direct, Brand experience & activation, Media, PR en Innovation, er nieuwe subcategorieën in Film (“Branded TV Content & TV Creativity) en ook “Branded Film Content”. Er is tot slot ook een nieuwe subcategorie in Interactive: "Data".
Ook nieuw: SBS Belgium gaat dit jaar een partnership aan met Creative Belgium en hoopt op deze manier meer creativiteit op televisie te stimuleren. De categorie “Branded TV Content & TV Creativity” is nieuw dit jaar en in het leven geroepen om branded content op televisie te erkennen en belonen. Creative Belgium benadrukt dat alle inzendingen waar televisie als creatief medium wordt ingezet welkom zijn, zolang het werk maar bedacht en/of gemaakt is in België. “Ondanks de groeiende internetgeneratie blijft televisie toch het machtigste medium. De laatste jaren is er een sterke evolutie in tv-sponsoring merkbaar. We zien dat een sterke én creatieve link tussen merk en programma zeer goed kan werken. We willen vanuit SBS dus nog meer merken, bedrijven en bureaus aanmoedigen en inspireren om creatief te denken binnen het televisie medium,” zegt Steve Brouwers, creative director SBS Belgium. Al meer dan een halve eeuw heeft televisie als medium onze industrie mee gevormd, merkt Isabel Van den Broeck, managing director Creative Belgium op: "Film blijft één van de mooiste en grootste categorieën voor de Creative Belgium Awards, televisie heeft nu eenmaal de kracht om ideeën en emoties impactvol over te brengen. Tijd dus om branded content op televisie ook meer aandacht te geven binnen onze competitie.”
Ook nieuw: SBS Belgium gaat dit jaar een partnership aan met Creative Belgium en hoopt op deze manier meer creativiteit op televisie te stimuleren. De categorie “Branded TV Content & TV Creativity” is nieuw dit jaar en in het leven geroepen om branded content op televisie te erkennen en belonen. Creative Belgium benadrukt dat alle inzendingen waar televisie als creatief medium wordt ingezet welkom zijn, zolang het werk maar bedacht en/of gemaakt is in België. “Ondanks de groeiende internetgeneratie blijft televisie toch het machtigste medium. De laatste jaren is er een sterke evolutie in tv-sponsoring merkbaar. We zien dat een sterke én creatieve link tussen merk en programma zeer goed kan werken. We willen vanuit SBS dus nog meer merken, bedrijven en bureaus aanmoedigen en inspireren om creatief te denken binnen het televisie medium,” zegt Steve Brouwers, creative director SBS Belgium. Al meer dan een halve eeuw heeft televisie als medium onze industrie mee gevormd, merkt Isabel Van den Broeck, managing director Creative Belgium op: "Film blijft één van de mooiste en grootste categorieën voor de Creative Belgium Awards, televisie heeft nu eenmaal de kracht om ideeën en emoties impactvol over te brengen. Tijd dus om branded content op televisie ook meer aandacht te geven binnen onze competitie.”
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]