Scarlet en BBDO lanceren abonnement met niets in

Scarlet heeft de millennials en hun smartphone-gebruik eens grondig geanalyseerd. En wat blijkt: ze gebruiken nog zelden de duizenden belminuten of sms’jes die in hun abonnement zijn inbegrepen. Toch betalen ze er nog elke maand voor. Zinloos, vonden ze bij Scarlet. Daarom lanceert de provider HiFive het eerste abonnement met 0 sms’jes en 0 belminuten voor 15 euro per maand.
https://www.youtube.com/watch?v=FlRBGgtj3JI
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]