Scarlet en BBDO lanceren abonnement met niets in

Scarlet heeft de millennials en hun smartphone-gebruik eens grondig geanalyseerd. En wat blijkt: ze gebruiken nog zelden de duizenden belminuten of sms’jes die in hun abonnement zijn inbegrepen. Toch betalen ze er nog elke maand voor. Zinloos, vonden ze bij Scarlet. Daarom lanceert de provider HiFive het eerste abonnement met 0 sms’jes en 0 belminuten voor 15 euro per maand.
https://www.youtube.com/watch?v=FlRBGgtj3JI

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


