Scarlet en BBDO lanceren abonnement met niets in

Scarlet heeft de millennials en hun smartphone-gebruik eens grondig geanalyseerd. En wat blijkt: ze gebruiken nog zelden de duizenden belminuten of sms’jes die in hun abonnement zijn inbegrepen. Toch betalen ze er nog elke maand voor. Zinloos, vonden ze bij Scarlet. Daarom lanceert de provider HiFive het eerste abonnement met 0 sms’jes en 0 belminuten voor 15 euro per maand.
https://www.youtube.com/watch?v=FlRBGgtj3JI
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]