Scarlet en BBDO, perfect synchroon
De nieuwe campagne van Scarlet en BBDO heeft een heel eenvoudige boodschap: als het gaat om telecom, dan doen we allemaal hetzelfde. Alleen betalen we niet allemaal hetzelfde. We eten wel allemaal chips voor de tv, we lachen allemaal met die GIF van die peuter die tijdens het eten in slaap valt en we reageren allemaal hetzelfde als we de nieuwste virale video ontdekken… Dus wat is meerwaarde nog van meer betalen? Met deze redenering wil Scarlet tonen dat hun aanbod voldoet aan de noden van de consumenten, zonder hun budget op te souperen. De campagne wordt uitgerold op televisie, social, in prerolls en op radio.
Credits:
Clients: Bruno Delhaise, Sophie De Nys, Stéphanie De Bruyne, Emmanuelle Puttemans
Creative director: Arnaud Pitz, Sebastien De Valck
Creative team: Gaëtan Gomez Garcia & Gregory Verheyleweghen
Creative Social team: Paulien De Clercq & Adnan Chehima
Account team: Catherine De Block, Gill Cauwenberg, Aurélie Thollebeek, Audrey Semal
Strategic planners: Jesse Donkor & Jan Van Brakel
TV producer: Patricia Van De Kerckhove
Editors: Valentin Taminau
Production company: Lovo
Director: Sebastien Petretti
Producer: François Chandelle
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]