Scarlet en BBDO, perfect synchroon

Crea / News

BBDODe nieuwe campagne van Scarlet en BBDO heeft een heel eenvoudige boodschap: als het gaat om telecom, dan doen we allemaal hetzelfde. Alleen betalen we niet allemaal hetzelfde. We eten wel allemaal chips voor de tv, we lachen allemaal met die GIF van die peuter die tijdens het eten in slaap valt en we reageren allemaal hetzelfde als we de nieuwste virale video ontdekken… Dus wat is meerwaarde nog van meer betalen? Met deze redenering wil Scarlet tonen dat hun aanbod voldoet aan de noden van de consumenten, zonder hun budget op te souperen. De campagne wordt uitgerold op televisie, social, in prerolls en op radio.



Credits:
Clients: Bruno Delhaise, Sophie De Nys, Stéphanie De Bruyne, Emmanuelle Puttemans
Creative director: Arnaud Pitz, Sebastien De Valck
Creative team: Gaëtan Gomez Garcia & Gregory Verheyleweghen
Creative Social team: Paulien De Clercq & Adnan Chehima
Account team: Catherine De Block, Gill Cauwenberg, Aurélie Thollebeek, Audrey Semal
Strategic planners: Jesse Donkor & Jan Van Brakel
TV producer: Patricia Van De Kerckhove
Editors: Valentin Taminau
Production company: Lovo
Director: Sebastien Petretti
Producer: François Chandelle