Scarlet en SILK vierden Kerst in heel België
Dit eindejaar bracht Scarlet zijn beste wensen over via een nieuwe campagne rond zijn 4G-netwerk. Voor de campagne bedachten SILK en Scarlet de Scarlet Hotspot Man.
De Scarlet Hotspot Man speelt de hoofdrol in een reeks video’s die SILK en Scarlet realiseerden voor de sociale netwerken en waarin ze promotie maken voor het feit dat Scarlet ‘4G in heel België’ aanbiedt. We zien hoe de held altijd op het juiste moment opduikt, net wanneer de verbinding wegvalt. Dankzij zijn lichtgevende sweater is het probleem meteen opgelost.
Met de keuze van de acteurs is het de bedoeling dat de campagne jongeren aanspreekt, want zij zijn de grootverbruikers van mobiele gegevens: een koppeltje in de auto, een koppeltje in een tent. De video’s laten herkenbare situaties zien waarin mensen hun verbinding verliezen.
Credits
Client: Scarlet
Contacts: Sophie De Nys, Emmanuelle Puttemans
Ecosystem: SILK
Agency: PROPHETS
CD: Sam De Win
Creation: Adnan Chehima, Ivan Moons, Sophie Oome
Digital Strategy: Tom Willemkens
Account Team: Carole Frederiq, Ophélie Van Hagendoren
Production: Proximus Media House
Director: Niko Himschoot