Na de geslaagde edities van de vorige jaren brengt Happiness opnieuw voor VAD de Tournée Minérale in Vlaanderen onder de aandacht. Samen bouwen ze verder op het idee ‘alcoholvrijheid’: de vrijheid die in de plaats komt wanneer je ervoor kiest om geen alcohol te drinken.
Van een glas rode wijn slaap je beter. Een cocktail of twee en je verovert de dansvloer – en die knapperd erop – met gemak. Er bestaan heel wat beweringen over alcohol. Maar wat is er waar, en wat niet? Daar focust Tournée Minérale zich dit jaar op, met de hulp van tv-persoonlijkheid Cath Luyten. Zij ging de straat op en confronteerde jong en oud met statements over alcohol. “Zelf vind ik een maand Tournée Minérale ideaal om stil te staan bij mijn eigen alcoholgebruik, dus leen ik met plezier mijn gezicht aan de campagne,” aldus Luyten.
De bestaande campagne werd aangevuld met een nieuwe reeks social video’s waarin Cath Luyten bepaalde feiten over alcohol checkt bij het grote publiek én bij experts en waarin voetbalsupporters getuigen over de schijnbaar vanzelfsprekende link tussen voetbal kijken en alcohol drinken. Hou dus zeker de social media van Tournée Minérale en Spotify in de gaten. Santé!
Credits
Client: VAD - Ebe Daems, communication manager, Jonathan Deleener, communication manager
Karen Corrigan, executive creative management, Happiness
Geoffrey Hantson, chief creative officer, Happiness
Philippe Fass, creative director, Happiness
Isabelle Koelman, head of strategy, Happiness
Marine Vandenplas, connectivity planner, Happiness
Morgane Bastogne, connectivity planner, Happiness
Debby De Ridder, creative content director, Happiness
Jorrit Michiels, creative content director, Happiness
Simon Schuurman, motion designer, Bliss Content
Mattias Vermeire, business director, Happiness
Yente Janssen, account manager, Happiness
Bart Vande Maele, production, Happiness
Brent Roofthooft, creative content provider, Happiness
Loïc Lenoble, DTP, Happiness
Thanks to Bliss for the website
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]