Met de nieuwe baseline “What’s your perfect?” wil Schweppes in België een eigen strategische koers varen. Het merk communiceerde de afgelopen jaren mee onder de internationale koepel ‘What did you expect?’, maar ging nu met LDV United in zee om een eigen strategie, visuele identiteit en communicatieconcept te ontwikkelen. Het resultaat kan je aanschouwen in een gloednieuwe spot. Deze zal zowel op TV als digitaal ingezet worden.
Credits
Client: Schweppes
Contact: Wim De Weghe, Caroline Manet, Maite Lucas, Clemence Braun, Marine Engelhard
Agency: LDV United
Account Team: Dimitri Mundorff, Katrien Dupon, Pieter Van Schil, Charlotte Pieters
Creative Director: Dries De bruyn, Dennis Vandewalle, Kristof Snels
Creation: Thomas Thysens, Chiara Scherpereel
Strategy: Jef Raeman
Design: Jeffrey Uten, Stijn Voeten
Film Production Company: Caviar
Director: Lisette Donkersloot
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]