Met de nieuwe baseline “What’s your perfect?” wil Schweppes in België een eigen strategische koers varen. Het merk communiceerde de afgelopen jaren mee onder de internationale koepel ‘What did you expect?’, maar ging nu met LDV United in zee om een eigen strategie, visuele identiteit en communicatieconcept te ontwikkelen. Het resultaat kan je aanschouwen in een gloednieuwe spot. Deze zal zowel op TV als digitaal ingezet worden.
Credits
Client: Schweppes
Contact: Wim De Weghe, Caroline Manet, Maite Lucas, Clemence Braun, Marine Engelhard
Agency: LDV United
Account Team: Dimitri Mundorff, Katrien Dupon, Pieter Van Schil, Charlotte Pieters
Creative Director: Dries De bruyn, Dennis Vandewalle, Kristof Snels
Creation: Thomas Thysens, Chiara Scherpereel
Strategy: Jef Raeman
Design: Jeffrey Uten, Stijn Voeten
Film Production Company: Caviar
Director: Lisette Donkersloot
Senior Strategic Influencer Marketing Expert bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Strategic Influencer Marketing Expert About Influo Influo […]
Senior Sales Manager bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Sales Manager About Influo Influo is a […]
Manager Externe Communicatie (m/f/x) bij Actiris
De functie in het kort Actiris is op zoek naar een enthousiaste (m/f/x) […]
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]