Sébastien Lemmens sales director Retail Carrefour bij JCDecaux

News / People

SEBASTIEN LEMMENSSébastien Lemmens start bij JCDecaux Belgium als sales director Retail Carrefour en rapporteert hierbij aan Els Desmedt. Sébastien Lemmens is geen onbekende in de in-store marketing wereld. Hij is gepassioneerd door de distributiesector, digitaal, data en alles wat de verkoop van merken kan ondersteunen. De afgelopen acht jaar was hij actief bij Highco, de laatste tijd als commercieel directeur. Door zijn komst versterkt JCDecaux haar commerciële structuur met een mooie dosis retailervaring en -kennis, met het oog op de verdere evolutie van het DOOH aanbod voor de ingangen van de Carrefour-winkels. Sébastien Lemmens: «Ik kijk er erg naar uit om te starten bij JCDecaux. Na 10 jaar activiteit in de wereld van in-store marketing en met mijn passie voor de digitale wereld, zal ik voortaan al mijn ervaring ten dienste stellen van de leider in (D)OOH.»

Savina Guyot

Savina Guyot


In deze functie zal hij Savina Guyot opvolgen. Savina Guyot is inmiddels een vaste waarde in het commerciële team van JCDecaux. Zij heeft op haar beurt een nieuwe uitdaging aanvaard als sales manager, verantwoordelijk voor de mediabureaus en de posterspecialisten, eveneens onder de verantwoordelijkheid van Els Desmedt. Savina Guyot: « Met veel plezier ga ik deze nieuwe uitdaging aan in 2019 en zal als JCDecaux ambassadrice bij de media agencies en specialisten al mijn commerciële en digitale ervaring aanwenden. Dit is een centrale en noodzakelijke rol om de planners te voeden en hen te begeleiden in onze nieuwe ‘audience-centric’ aanpak. »
Els Desmedt verklaart ten slotte: « Ik ben zeer enthousiast dat Sébastien ons team zal versterken en onze Carrefour-cel verder richting zal geven. Hij is werkelijk een eerstekeusaanwinst dankzij zijn warme persoonlijkheid en zijn ervaring. Ik wens hem veel succes in deze nieuwe uitdaging. Ik ben ook erg blij dat Savina deze centrale rol heeft aanvaard in onze markt in volle evolutie, op vlak van het aanbod maar ook op vlak van tools. Dit is een functie waarvoor we senioriteit, expertise, team spirit, transversaal denken en creativiteit nodig hebben. Allemaal ingrediënten waarover Savina beschikt in haar rol als JCDecaux ambassadrice bij media agencies en OOH specialisten.»