Secondfloor drinkt kopje Nescafé Dolce Gusto

Nestlé koos Secondfloor voor de lancering van de nieuwe machine Nescafé Dolce Gusto DROP. Voor de professionele markt was er op 25 juni al een event in Wilde Gallery, dit najaar is de publieksmarkt aan de beurt. Het motto bij deze lancering is « The Modern Art of Coffee » en dat sluit aan bij het imago van Dolce Gusto. De nieuwe Drop-machine straalt overigens technologie en design uit. De lancering gaat gepaard met acties op sociale media en een affichecampagne.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]