Na een wedstrijd koos AGC Glass Europe voor Secondfloor om een bedrijfscampagne op poten te zetten voor zijn B2C klanten en een deel van zijn B2B klanten (architecten, bouwsector, etc). Het doel van deze campagne is het creëren van merkwaarde voor AGC Glass Europe, om zo zijn bekendheid verder te ontwikkelen en zijn nieuwe internationale motto “Your Dreams, Our Challenge” te communiceren.
In het kader van deze campagne heeft Secondfloor een verhaal gerealiseerd over inspiratie, dromen en emoties. In een spot van 80 seconden zien we hoe twee dansers in een glaswereld hun emoties laten zien, onderlijnd met de boodschap “AGC glass creates emotions”.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]




