Na een wedstrijd koos AGC Glass Europe voor Secondfloor om een bedrijfscampagne op poten te zetten voor zijn B2C klanten en een deel van zijn B2B klanten (architecten, bouwsector, etc). Het doel van deze campagne is het creëren van merkwaarde voor AGC Glass Europe, om zo zijn bekendheid verder te ontwikkelen en zijn nieuwe internationale motto “Your Dreams, Our Challenge” te communiceren.
In het kader van deze campagne heeft Secondfloor een verhaal gerealiseerd over inspiratie, dromen en emoties. In een spot van 80 seconden zien we hoe twee dansers in een glaswereld hun emoties laten zien, onderlijnd met de boodschap “AGC glass creates emotions”.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]