Na een wedstrijd koos AGC Glass Europe voor Secondfloor om een bedrijfscampagne op poten te zetten voor zijn B2C klanten en een deel van zijn B2B klanten (architecten, bouwsector, etc). Het doel van deze campagne is het creëren van merkwaarde voor AGC Glass Europe, om zo zijn bekendheid verder te ontwikkelen en zijn nieuwe internationale motto “Your Dreams, Our Challenge” te communiceren.
In het kader van deze campagne heeft Secondfloor een verhaal gerealiseerd over inspiratie, dromen en emoties. In een spot van 80 seconden zien we hoe twee dansers in een glaswereld hun emoties laten zien, onderlijnd met de boodschap “AGC glass creates emotions”.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]