Secondfloor en AGC Glass zorgen voor emotie

Crea / News

Capture d’écran 2018-11-14 à 11.56.45Na een wedstrijd koos AGC Glass Europe voor Secondfloor om een bedrijfscampagne op poten te zetten voor zijn B2C klanten en een deel van zijn B2B klanten (architecten, bouwsector, etc). Het doel van deze campagne is het creëren van merkwaarde voor AGC Glass Europe, om zo zijn bekendheid verder te ontwikkelen en zijn nieuwe internationale motto “Your Dreams, Our Challenge” te communiceren.
In het kader van deze campagne heeft Secondfloor een verhaal gerealiseerd over inspiratie, dromen en emoties. In een spot van 80 seconden zien we hoe twee dansers in een glaswereld hun emoties laten zien, onderlijnd met de boodschap “AGC glass creates emotions”.

De campagne werd voor het eerst aangekondigd op de GlassTec-beurs in Düsseldorf en is vanaf nu vier weken zichtbaar op YouTube en Facebook. De productie werd gesigneerd door Toast, de soundtrack werd gemaakt in samenwerking met de Belgische DJ Alex Germys.