Secondfloor en Becel worden groen

Op verzoek van Becel (Unilever) heeft Secondfloor een digitale activeringscampagne ontwikkeld voor een verandering naar een 100% plantaardige formule. Becel positioneert zich resoluut als green en vervangt het dierlijke materiaal door de plantaardige ingrediënten. Het bureau sprint zo mee op de kar van de de internationale strategie "Planten zijn de nieuwe koeien".
Voor de gelegenheid heeft Secondfloor een resoluut digitale campagne (online video en Facebook) opgezet, aangevuld met een strategie voor influencers. De laatsten werden voor het eerst uitgenodigd voor een workshop over het onderwerp op het CHYL in Brussel, voordat deze week de Facebook-pagina werd geopend en beheerd door het bureau ("Plants are the future"). Via de laatste konden consumenten dankzij een wedstrijd ook een mini-serre winnen om thuis te leren planten te kweken ter aanvulling van een gezond voedingspatroon.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]