Secondfloor en Becel worden groen

Op verzoek van Becel (Unilever) heeft Secondfloor een digitale activeringscampagne ontwikkeld voor een verandering naar een 100% plantaardige formule. Becel positioneert zich resoluut als green en vervangt het dierlijke materiaal door de plantaardige ingrediënten. Het bureau sprint zo mee op de kar van de de internationale strategie "Planten zijn de nieuwe koeien".
Voor de gelegenheid heeft Secondfloor een resoluut digitale campagne (online video en Facebook) opgezet, aangevuld met een strategie voor influencers. De laatsten werden voor het eerst uitgenodigd voor een workshop over het onderwerp op het CHYL in Brussel, voordat deze week de Facebook-pagina werd geopend en beheerd door het bureau ("Plants are the future"). Via de laatste konden consumenten dankzij een wedstrijd ook een mini-serre winnen om thuis te leren planten te kweken ter aanvulling van een gezond voedingspatroon.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]