Secondfloor en Becel worden groen
Op verzoek van Becel (Unilever) heeft Secondfloor een digitale activeringscampagne ontwikkeld voor een verandering naar een 100% plantaardige formule. Becel positioneert zich resoluut als green en vervangt het dierlijke materiaal door de plantaardige ingrediënten. Het bureau sprint zo mee op de kar van de de internationale strategie "Planten zijn de nieuwe koeien".
Voor de gelegenheid heeft Secondfloor een resoluut digitale campagne (online video en Facebook) opgezet, aangevuld met een strategie voor influencers. De laatsten werden voor het eerst uitgenodigd voor een workshop over het onderwerp op het CHYL in Brussel, voordat deze week de Facebook-pagina werd geopend en beheerd door het bureau ("Plants are the future"). Via de laatste konden consumenten dankzij een wedstrijd ook een mini-serre winnen om thuis te leren planten te kweken ter aanvulling van een gezond voedingspatroon.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]