Secondfloor geeft LN24 duwtje in de rug

Communication / Crea / Media / News

LN24 3
Voor de lancering op maandag 2 september pakt LN24 uit met een brede communicatiecampagne in Brussel en Wallonië, onder het motto: "Soyez les premiers " (Wees de eerste). LN24, de eerste Belgische 24/7-nieuwszender die het daglicht ziet in ons land, is van plan om deze boodschap te laten doordringen en al diegenen samen te brengen die, net als zij, "de eerste" willen zijn: pioniers voor sommigen, ambitieuze spelers in onze samenleving voor anderen. Voor deze campagne deed men, zoals PUB in mei 2019 al schreef, een beroep op Secondflloor.
LN24 2
In de overtuiging dat kwaliteit, gecontextualiseerde, geanalyseerde en continue informatie een belangrijke factor is om dit doel te bereiken, benadrukt de campagne, zoals gezegd ontworpen door Secondfloor, sterke persoonlijkheden op de internationale scène die voor elk van hen de eerste zijn geweest in hun vakgebied: Barack Obama (1ste Afrikaans-Amerikaanse President), Neil Armstrong (1ste man op de maan) of Simone Veil (1ste Voorzitter van het Europees Parlement). Het campagneplan omvat posters (2m², 8m² en luchthaven), digitale (SoMe, YT en displays), bioscoop, om nog maar te zwijgen van een tram die gedurende een maand in Brussel zal rijden in de kleuren van LN24. De campagne wordt opgedeeld in twee golven: de eerste positioneert het kanaal, de tweede benadrukt de inhoud, de programma's en de belangrijkste cijfers van de campagne.
LN24 1
CREDITS
Agence de publicité : Secondfloor
Agence événementielle : Simply BetterStrategy
Director : A. Frisson
Creative Directors : D. Van Praet, B. Marquézy
Creative Director : O. Bialek
Production Director : N. Vangeluwe
AD : R. Leemans, E. Vandamme
Copy : C. Dheulin, T. Eloy
Graphic Design : S. MarlyAccounting
Tteam : A. Franceschini, O. BialekDigital
Management : M. Petit