Secondfloor gooit zich op de hot dogs

Hotdog-London_A2 (1) Delhaize

Budgets / News

Hotdog-London_A2 (1) DelhaizeSecondfloor mocht de voorbije zomer aan de slag voor enkele mooie klanten en het bureau krijgt het nog drukker! Op het gebied van branding tekende Secondfloor voor de visuele identiteit en de baseline van de applicatie selfie XXL gelanceerd door Raphael Borman, „PANORA.ME - selfie the world”.

Het bureau kreeg ook de opdracht van Proxistore om de visuele identiteit van haar nieuwe B2B-platform genaamd "YELBEE" te ontwikkelen. Men realiseerde ook een animatiefilm voor de corporate presentatie van de YELBEE tool en een wervingscampagne voor alle Europese en Zuid-Amerikaanse uitgevers in september. Tot slot is het bureau door de ABMA gekozen om het communicatieluik te verzorgen voor hun jaarlijks evenement voorzien op  8/11 in Wolubilis te Brussel.

Op het gebied van communicatie heeft IPM Advertising na competitie haar nieuwe corporate campagne - 
die zal zich richten op de nieuwssites van de groep sites, DH.be en Libre.be - toevertrouwd aan Secondfloor. Op het programma van het bureau: een printcampagne met een tiental visuele ondersteuningen voor het het vermogen en de prestaties van de twee nieuwssites.

Voor opdrachtgever Nestlé Pure Life tekende 
het bureau voor een 2m2 campagne voor de nieuwe dop van de 33cl-fles, voor  het begin van het nieuwe schooljaar. Samenlopend leidde het bureau een zeer originele samplingactie in de luchthaven van Charleroi voor de vakantiegangers: op loopbanden draaide bagage rond in de gemerkte kleuren van het merk… gevuld met flessen Nestlé Pure Life voor alle reizigers! Een gegarandeerd succes op hete dagen!

Ook de afdeling evenementen heeft een intensieve zomer achter de rug. Zoals eerder bericht huldigde S
econdfloor het project „Gast” in voor Ikea. Het project werd enkele maanden geleden toegekend na een competitie.

Voor AG Insurance, de officiële sponsor van het BOIC, garandeerde het bureau visibiliteit in onder meer het Rio House van 5 tot 21/08 in Oostende. In de geest van de campagne BOIC installeerde Secondfloor een digitale muur zodat de deelnemers (meer dan 2.000 over de periode) de kunst van graffiti uit konden proberen en delen op sociale netwerken. Het project, gevolgd door een wedstrijd, heeft er ook voor gezorgd dat AG Insurance opnieuw een samenwerking wil aangaan met Secondfloor in het  kader van de komende Memorial Van Damme.

Secondfloor werd ook gekozen door Ici Paris XL, na competitie, om zijn jaarlijkse bijeenkomst genaamd "Xmas Fair" te organiseren. In oktober, gedurende 3 dagen, zal het bureau de managementteams van de parfumerie uitnodigen om de nieuwigheden en eindejaarsacties van cosmeticamerken voor te stellen.

Ten slotte is het luik activatie. Secondfloor zorgt voor de lancering van het nieuwe gamma „hot dogs” van DelhaizeOp basis van een uiterst leuk creatief concept (de "hot dog spots”), creëert het bureau proeverijen in het hele land, meer bepaald op de parkeerterreinen van winkels. De actie wordt ondersteund door POS-materiaal en een mediacampagne.