Op vraag van het Sustainability Fund maakte Secondfloor een nieuwe sensibiliseringscampagne voor huishoudhulpen. Vanaf 15/09 zette het bureau een nationale campagne op die tot doel heeft alle klanten die gebruik maken van dienstencheques te sensibiliseren voor een meer respectvol gedrag ten opzichte van huishoudhulpen.
De video toont het werk van de huishoudhulpen... zonder dat die huishoudhulpen zelf te zien zijn. De campagnewebsite toont veel authentieke beelden (zie https://www.tousrespectueux.be/post/votre-aide-m%C3%A9nager-e-fait-un-maximum-mais en in oktober volgt nog een activeringscampagne.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]