Op vraag van het Sustainability Fund maakte Secondfloor een nieuwe sensibiliseringscampagne voor huishoudhulpen. Vanaf 15/09 zette het bureau een nationale campagne op die tot doel heeft alle klanten die gebruik maken van dienstencheques te sensibiliseren voor een meer respectvol gedrag ten opzichte van huishoudhulpen.
De video toont het werk van de huishoudhulpen... zonder dat die huishoudhulpen zelf te zien zijn. De campagnewebsite toont veel authentieke beelden (zie https://www.tousrespectueux.be/post/votre-aide-m%C3%A9nager-e-fait-un-maximum-mais en in oktober volgt nog een activeringscampagne.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]