Secondfloor houdt bouwwerven proper

Op verzoek van Valipac heeft Secondfloor de branding van het "Clean Site System" (een programma voor het sorteren van kunststofverpakkingen op bouwplaatsen) herzien en een nieuw communicatieplatform gecreëerd. Aangezien de sortering in kwestie moest worden uitgevoerd in een goedgekeurde zak (te koop op zo'n 250 locaties in België), was het niet meer dan normaal dat het creatieve concept er de campaign herovan maakte.
De campagne is beschikbaar in print, POS en op de speciaal voor dit doel gelanceerde website. De nadruk ligt op de eenvoud van het systeem, net als de nieuwe baseline van het merk: "Clean Site System. Uitgepakt, het is gesorteerd. »

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]






