Op verzoek van Valipac heeft Secondfloor de branding van het "Clean Site System" (een programma voor het sorteren van kunststofverpakkingen op bouwplaatsen) herzien en een nieuw communicatieplatform gecreëerd. Aangezien de sortering in kwestie moest worden uitgevoerd in een goedgekeurde zak (te koop op zo'n 250 locaties in België), was het niet meer dan normaal dat het creatieve concept er de campaign herovan maakte.
De campagne is beschikbaar in print, POS en op de speciaal voor dit doel gelanceerde website. De nadruk ligt op de eenvoud van het systeem, net als de nieuwe baseline van het merk: "Clean Site System. Uitgepakt, het is gesorteerd. »
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]