Secondfloor houdt bouwwerven proper

Op verzoek van Valipac heeft Secondfloor de branding van het "Clean Site System" (een programma voor het sorteren van kunststofverpakkingen op bouwplaatsen) herzien en een nieuw communicatieplatform gecreëerd. Aangezien de sortering in kwestie moest worden uitgevoerd in een goedgekeurde zak (te koop op zo'n 250 locaties in België), was het niet meer dan normaal dat het creatieve concept er de campaign herovan maakte.
De campagne is beschikbaar in print, POS en op de speciaal voor dit doel gelanceerde website. De nadruk ligt op de eenvoud van het systeem, net als de nieuwe baseline van het merk: "Clean Site System. Uitgepakt, het is gesorteerd. »
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]