Secondfloor laat Satellit presteren

Op verzoek van IT-sourcingbedrijf Satellit heeft Secondfloor de visuele identiteit van het bedrijf herzien om zijn nieuwe positionering ‘Dedicated Experts Deliver’ te vertalen. Het bureau heeft daarnaast ook een nieuwe communicatiecampagne ontwikkeld. Satellit onderscheidt zich van zijn concurrenten door een resoluut menselijke bedrijfsaanpak, Secondfloor vertaalde deze belofte door een ontwrichtend concept ten opzichte van de IT-markt, met een nieuwe campagneclaim: ‘Digital performances driven by humans’.
In een stijl die is geïnspireerd op die van Roy Lichtenstein heeft Secondfloor verschillende visuals gemaakt met de menselijke en nieuwe technologieën, met humor en lichtheid. Het gaat om een 360°-campagne die ook een opfrissing van de website van Satellit.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]