Op verzoek van IT-sourcingbedrijf Satellit heeft Secondfloor de visuele identiteit van het bedrijf herzien om zijn nieuwe positionering ‘Dedicated Experts Deliver’ te vertalen. Het bureau heeft daarnaast ook een nieuwe communicatiecampagne ontwikkeld. Satellit onderscheidt zich van zijn concurrenten door een resoluut menselijke bedrijfsaanpak, Secondfloor vertaalde deze belofte door een ontwrichtend concept ten opzichte van de IT-markt, met een nieuwe campagneclaim: ‘Digital performances driven by humans’.
In een stijl die is geïnspireerd op die van Roy Lichtenstein heeft Secondfloor verschillende visuals gemaakt met de menselijke en nieuwe technologieën, met humor en lichtheid. Het gaat om een 360°-campagne die ook een opfrissing van de website van Satellit.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]