Secondfloor laat Satellit presteren
Op verzoek van IT-sourcingbedrijf Satellit heeft Secondfloor de visuele identiteit van het bedrijf herzien om zijn nieuwe positionering ‘Dedicated Experts Deliver’ te vertalen. Het bureau heeft daarnaast ook een nieuwe communicatiecampagne ontwikkeld. Satellit onderscheidt zich van zijn concurrenten door een resoluut menselijke bedrijfsaanpak, Secondfloor vertaalde deze belofte door een ontwrichtend concept ten opzichte van de IT-markt, met een nieuwe campagneclaim: ‘Digital performances driven by humans’.
In een stijl die is geïnspireerd op die van Roy Lichtenstein heeft Secondfloor verschillende visuals gemaakt met de menselijke en nieuwe technologieën, met humor en lichtheid. Het gaat om een 360°-campagne die ook een opfrissing van de website van Satellit.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]