Secondfloor mikt op lokaal talent voor MijnAffiche.be
Op vraag van JCDecaux heeft Secondfloor een nieuwe communicatiecampagne op poten gezet voor de webshop MijnAffiche.be, die het mogelijk maakt om een 2m²-formaat per stuk te bestellen. Secondfloor besloot zich te concentreren op het talent van lokale economische spelers, omdat de campagne vooral gericht is op KMO's en handelaars van wie de communicatiebehoeften zeer lokaal zijn. De baseline van de campagne? « Ben jij de beste in jouw sector in jouw omgeving? Laat het weten met MijnAffiche.be ».
Het creatieve concept plaatst de mens centraal in de campagne, vooral op sociale netwerken, met een reeks videocapsules waarin via straatinterviews aan het publiek wordt gevraagd hun favoriete handelaar aan te bevelen. Het bureau heeft ook de startpagina van MijnAffiche.be herbekeken en vertaalt er de visuele wereld van de campagne voor internetgebruikers. Secondfloor koos voor een zeer grafische voorstelling die toegankelijk en vriendelijk moet overkomen, met als doel zowel on- als offline verkeer te genereren naar het platform.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]