Secondfloor neemt de lead voor Partena Professional

Crea / News

Partena Professional lanceert een campagne om toekomstige starters uit te dagen en koos voor Secondfloor om dit idee uit te werken.

Partena Professional wenst zich te positioneren als DE bevoorrechte partner van starters in België. Dat demonstreert het sociaal secretariaat dagelijks met zijn Dreams Lab-programma, waarmee het de meest complete en passende ondersteuning op de markt wil bieden. Het zijn dan ook de diensten en kwaliteiten van dit programma die in deze campagne worden geïllustreerd.

De starters van morgen staan ​​centraal in de campagne: zij die nu een baan hebben maar daaruit geen voldoening halen, zij die iets anders willen doen of zelfs zij een aanvullende activiteit te starten. Uitdagingen die Partena Professional samen met hen wil aangaan.

De campagne loopt via sociale media bestaat uit een paar korte video’s. Via die weg kunnen geïnteresseerden doorklikken naar inspirerende content van ondernemers en deskundig advies. De ontwikkeling van de landingspagina en het mediabeheer lag in handen van iO.  

Credits

  • Client: Partena Professional 
  • Contacts: Virginie Pauly, Noa Cornaer, David Sobrie, AudreyThiry, Mario Naessens, Pauline Pierart, Bruno Debuysscher
  • Agence: secondfloor
  • Accounting: Camille Brébois, Anaïs Lavie, Olivier Bialek
  • CD: Marie-Laure Cliquennois, Olivier Bialek
  • Creation: Eric Vandamme, Pierre Urbaniak
  • Copy: Wimpuls, Karo Stabel
  • Strategy: Celia Celili, Alain Frisson
  • Graphic & Web Design: Rebecca Valicon, Julie Janssens 
  • Digital & Media Agency: iO 
  • Digital Accounting: Claire Barbou
  • Production Video: Toast Agency
  • Producer: Alexandre Tafforeau
  • Editor: Jerôme Swalens