Secondfloor trekt blauwe trui aan voor Brailleliga

Zoals elk jaar is de Brailleliga-week, van 18 tot en met 31 maart, de gelegenheid om de acties van deze nationale vereniging die blinde en slechtziende mensen helpt in de kijker te zetten. In het kader hiervan heeft Secondfloor een geïntegreerde campagne gerealiseerd op televisie, radio, print, SoMe en digitaal. Het thema dit jaar draait rond gratis ondersteuning voor begunstigden gedurende hun hele leven.
Een spot van 30” vertelt het verhaal van een klein meisje dat opgroeit en de middelbare leeftijd bereikt ... met de steun van de Braille League, gesymboliseerd door metgezellen gekleed in een blauwe trui. Daarnaast illustreren vier getuigenissen, gerelateerd aan vier verschillende leeftijden en vier verschillende verhalen, de dagelijkse realiteit van blinden en slechtzienden die geholpen worden door de Braille League. Ontdek alles op de campagnewebsite.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


