Secondfloor trekt blauwe trui aan voor Brailleliga

Zoals elk jaar is de Brailleliga-week, van 18 tot en met 31 maart, de gelegenheid om de acties van deze nationale vereniging die blinde en slechtziende mensen helpt in de kijker te zetten. In het kader hiervan heeft Secondfloor een geïntegreerde campagne gerealiseerd op televisie, radio, print, SoMe en digitaal. Het thema dit jaar draait rond gratis ondersteuning voor begunstigden gedurende hun hele leven.
Een spot van 30” vertelt het verhaal van een klein meisje dat opgroeit en de middelbare leeftijd bereikt ... met de steun van de Braille League, gesymboliseerd door metgezellen gekleed in een blauwe trui. Daarnaast illustreren vier getuigenissen, gerelateerd aan vier verschillende leeftijden en vier verschillende verhalen, de dagelijkse realiteit van blinden en slechtzienden die geholpen worden door de Braille League. Ontdek alles op de campagnewebsite.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]