Zoals elk jaar is de Brailleliga-week, van 18 tot en met 31 maart, de gelegenheid om de acties van deze nationale vereniging die blinde en slechtziende mensen helpt in de kijker te zetten. In het kader hiervan heeft Secondfloor een geïntegreerde campagne gerealiseerd op televisie, radio, print, SoMe en digitaal. Het thema dit jaar draait rond gratis ondersteuning voor begunstigden gedurende hun hele leven.
Een spot van 30” vertelt het verhaal van een klein meisje dat opgroeit en de middelbare leeftijd bereikt ... met de steun van de Braille League, gesymboliseerd door metgezellen gekleed in een blauwe trui. Daarnaast illustreren vier getuigenissen, gerelateerd aan vier verschillende leeftijden en vier verschillende verhalen, de dagelijkse realiteit van blinden en slechtzienden die geholpen worden door de Braille League. Ontdek alles op de campagnewebsite.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]