Secondfloor zoekt huishoudhulp via TikTok

Secondfloor lanceert een nieuwe campagne voor Vorm DC (het Sectoraal Vormingsfonds Dienstencheques) om het vak van huishoudhulp in de verf te zetten en nieuw talent te rekruteren. In de campagne richt het bedrijf zich tot jonge werkzoekenden onder de 26 jaar, in de hoop hen te informeren over de sector en de tewerkstellingsmogelijkheden. Daarom heeft Secondfloor, in samenwerking met twee huishoudhulpen, assets ontwikkeld voor TikTok - al zal de campagne niet alleen daar te bewonderen zijn maar ook via YouTube, Spotify en Snapchat.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]





