Secondfloor lanceert een nieuwe campagne voor Vorm DC (het Sectoraal Vormingsfonds Dienstencheques) om het vak van huishoudhulp in de verf te zetten en nieuw talent te rekruteren. In de campagne richt het bedrijf zich tot jonge werkzoekenden onder de 26 jaar, in de hoop hen te informeren over de sector en de tewerkstellingsmogelijkheden. Daarom heeft Secondfloor, in samenwerking met twee huishoudhulpen, assets ontwikkeld voor TikTok - al zal de campagne niet alleen daar te bewonderen zijn maar ook via YouTube, Spotify en Snapchat.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]