Secondfloor zoekt huishoudhulp via TikTok
Secondfloor lanceert een nieuwe campagne voor Vorm DC (het Sectoraal Vormingsfonds Dienstencheques) om het vak van huishoudhulp in de verf te zetten en nieuw talent te rekruteren. In de campagne richt het bedrijf zich tot jonge werkzoekenden onder de 26 jaar, in de hoop hen te informeren over de sector en de tewerkstellingsmogelijkheden. Daarom heeft Secondfloor, in samenwerking met twee huishoudhulpen, assets ontwikkeld voor TikTok - al zal de campagne niet alleen daar te bewonderen zijn maar ook via YouTube, Spotify en Snapchat.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]