Selexion tankt frisse ideeën bij Bubka

Oktober is een overgangsperiode voor veel retailketens. De ‘Back to School’-weken zijn achter de rug, maar Black Friday en het eindejaarsgeweld staan voor de deur. Selexion maakte van dat moment gebruik om op zoek te gaan naar frisse ideeën en inspiratie. De aankoopgroepering vond die ook, bij Bubka. De eerste resultaten van de kersverse samenwerking waren inmiddels al te zien en te horen.
“We hebben samen een promotioneel concept ontwikkeld dat ook op langere termijn kan werken,” verduidelijkt Client Service Director Michel Laukens. Dat promo-concept vertaalde Bubka onder meer naar een vrolijke radiocampagne met topstemmen Ben Segers en Katrien De Becker. “Maar het gaat niet om louter promo’s aankondigen,” licht Creatief Directeur Ben Van Asbroeck toe. “We zetten er tegelijk ook het lokale karakter, het vakmanschap en de klantvriendelijkheid van de zelfstandige winkeluitbaters mee in de kijker. Daarom kiezen we, naast radio, voor traditionele, maar efficiënte en ‘nabije’ media, zoals een huis-aan-huisfolder en POS-materiaal voor elke winkel.”
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]