Selexion tankt frisse ideeën bij Bubka

Crea / News

philips-img4Oktober is een overgangsperiode voor veel retailketens. De ‘Back to School’-weken zijn achter de rug, maar Black Friday en het eindejaarsgeweld staan voor de deur. Selexion maakte van dat moment gebruik om op zoek te gaan naar frisse ideeën en inspiratie. De aankoopgroepering vond die ook, bij Bubka. De eerste resultaten van de kersverse samenwerking waren inmiddels al te zien en te horen.selexion

“We hebben samen een promotioneel concept ontwikkeld dat ook op langere termijn kan werken,” verduidelijkt Client Service Director Michel Laukens. Dat promo-concept vertaalde Bubka onder meer naar een vrolijke radiocampagne met topstemmen Ben Segers en Katrien De Becker“Maar het gaat niet om louter promo’s aankondigen,” licht Creatief Directeur Ben Van Asbroeck toe. “We zetten er tegelijk ook het lokale karakter, het vakmanschap en de klantvriendelijkheid van de zelfstandige winkeluitbaters mee in de kijker. Daarom kiezen we, naast radio, voor traditionele, maar efficiënte en ‘nabije’ media, zoals een huis-aan-huisfolder en POS-materiaal voor elke winkel.”