Oktober is een overgangsperiode voor veel retailketens. De ‘Back to School’-weken zijn achter de rug, maar Black Friday en het eindejaarsgeweld staan voor de deur. Selexion maakte van dat moment gebruik om op zoek te gaan naar frisse ideeën en inspiratie. De aankoopgroepering vond die ook, bij Bubka. De eerste resultaten van de kersverse samenwerking waren inmiddels al te zien en te horen.
“We hebben samen een promotioneel concept ontwikkeld dat ook op langere termijn kan werken,” verduidelijkt Client Service Director Michel Laukens. Dat promo-concept vertaalde Bubka onder meer naar een vrolijke radiocampagne met topstemmen Ben Segers en Katrien De Becker. “Maar het gaat niet om louter promo’s aankondigen,” licht Creatief Directeur Ben Van Asbroeck toe. “We zetten er tegelijk ook het lokale karakter, het vakmanschap en de klantvriendelijkheid van de zelfstandige winkeluitbaters mee in de kijker. Daarom kiezen we, naast radio, voor traditionele, maar efficiënte en ‘nabije’ media, zoals een huis-aan-huisfolder en POS-materiaal voor elke winkel.”
Senior Strategic Influencer Marketing Expert bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Strategic Influencer Marketing Expert About Influo Influo […]
Senior Sales Manager bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Sales Manager About Influo Influo is a […]
Manager Externe Communicatie (m/f/x) bij Actiris
De functie in het kort Actiris is op zoek naar een enthousiaste (m/f/x) […]
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]