Selligent Award voor Mediahuis en Dignify

Mediahuis

Awards / News

Selligent Marketing Cloud heeft de winnaars bekendgemaakt van de Selligent Awards 2020. In een digitale ceremonie, bijgewoond door klanten en partners wereldwijd, viert de expert in marketingautomatie het succes in digital marketing. In België viel Mediahuis in de prijzen, dankzij haar succesvolle campagne in samenwerking met Dignify.

Uit een lijst van inzendingen wereldwijd koos een onafhankelijk panel van juryleden winnaars in vijf hoofdcategorieën. Mediahuis haalt de prijs voor ‘Excellence in Omnichannel Marketing’ binnen. De mediagroep zette in samenwerking met marketingbureau Dignify een wedstrijdcampagne opgezet met als doel de betrokkenheid en het werven van nieuw publiek te stimuleren. De wedstrijd werd uitgerold over meerdere kanalen, zoals e-mail, sociale media, internet, video en offline, en maakte gebruik van de nostalgie van de wedstrijd zelf, terwijl nieuwe en frisse betrokkenheid werd geïntegreerd. Het leverde 8.900 deelnemers op, creëerde meer dan 2.700 abonnementsprofielen en verrijkte contactprofielen voor bijna 700 bestaande lezers.

Andere winnaars zijn Tesco (Excellence in Consumer-First Marketing), Millésima en agency partner Avanci (Excellence in Consumer-First Marketing), build.com (Excellence in Marketing Innovation), Uni-Médias (Excellence in Marketing Innovation), Mercialys (Excellence in Omnichannel Marketing), Corwin (Best Personalized Journey), UNHCR en agency partner Acxiom (Best in Inclusive Communcations) en Hunkemöller (Selligent Favorite).

Bovendien stemde het Selligent-team ook intern zes winnaars van de Public Vote Award die zijn gekozen door deelnemers van de Reconnect 2020-evenementen van Selligent in verschillende regio’s. Die winnaars zijn Efteling en agency partner Yourzine, Bimba y Lola, Botanic en agency partner AI & Data, Capri en agency partner E-one, Cineplex en Alliant Credit Union.