Serviceplan deelt zijn team met Federale Verzekering

Na competitie begeleid door PitchPoint eind vorig jaar, won Serviceplan het communicatiebudget van Federale Verzekering. Federale Verzekering heeft na een interne strategische oefening behoefte om te evolueren en te groeien en was op zoek naar een geschikte communicatiepartner om deze groei te ondersteunen. Het marketingteam van Federale Verzekering onder leiding van directeur Marketing Kris Van Den Steen, licht de keuze als volgt toe : "Wij kozen voor Serviceplan als lead agency om de komende jaren onze communicatie-activiteiten te begeleiden en uit te voeren, vanwege een goeie mix in sector-ervaring, innovatie (digital marketing & content marketing) en integratie van alle marketing-communicatie activiteiten onder 1 dak. Voor ons is Serviceplan een one-stop-shopping place voor communicatie.” De samenwerking is ondertussen al gestart met de beurs Batibouw in het vooruitzicht als eerste project.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]