Na competitie begeleid door PitchPoint eind vorig jaar, won Serviceplan het communicatiebudget van Federale Verzekering. Federale Verzekering heeft na een interne strategische oefening behoefte om te evolueren en te groeien en was op zoek naar een geschikte communicatiepartner om deze groei te ondersteunen. Het marketingteam van Federale Verzekering onder leiding van directeur Marketing Kris Van Den Steen, licht de keuze als volgt toe : "Wij kozen voor Serviceplan als lead agency om de komende jaren onze communicatie-activiteiten te begeleiden en uit te voeren, vanwege een goeie mix in sector-ervaring, innovatie (digital marketing & content marketing) en integratie van alle marketing-communicatie activiteiten onder 1 dak. Voor ons is Serviceplan een one-stop-shopping place voor communicatie.” De samenwerking is ondertussen al gestart met de beurs Batibouw in het vooruitzicht als eerste project.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]