Serviceplan en Febiac lokken volk naar autosalon

Het Autosalon kreeg dit jaar meer dan 540.000 bezoekers over de vloer. Een zeer grote opkomst waar de campagne van Serviceplan aan heeft bijgedragen. Het creatief bureau maakte een campagne voor het event. In een reeks korte radiospots, uitgezonden in Vlaanderen en Wallonië, horen we hoe ver sommige mensen zouden gaan om het autosalon zeker niet te missen. Op basis van het grote succes concludeert Febiac dat de campagne heel wat mensen heeft kunnen inspireren om naar het salon te gaan.
Credits:
Client: Febiac
Contacts: Helsen Anja
ECD: Naïm Baddich& Merel Van den Broeck
Art Director: Marc Thomasset
Copywriters: Nathalie Strybos, Anthony Samson
Account Director: Pierre-Antoine Van Wijmeersch
Account Manager: Amandine Hochglober
Studio: Bleu Nuit
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]