Het Autosalon kreeg dit jaar meer dan 540.000 bezoekers over de vloer. Een zeer grote opkomst waar de campagne van Serviceplan aan heeft bijgedragen. Het creatief bureau maakte een campagne voor het event. In een reeks korte radiospots, uitgezonden in Vlaanderen en Wallonië, horen we hoe ver sommige mensen zouden gaan om het autosalon zeker niet te missen. Op basis van het grote succes concludeert Febiac dat de campagne heel wat mensen heeft kunnen inspireren om naar het salon te gaan.
Credits:
Client: Febiac
Contacts: Helsen Anja
ECD: Naïm Baddich& Merel Van den Broeck
Art Director: Marc Thomasset
Copywriters: Nathalie Strybos, Anthony Samson
Account Director: Pierre-Antoine Van Wijmeersch
Account Manager: Amandine Hochglober
Studio: Bleu Nuit
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]