Voor de opening van haar nieuwe ‘Kantoor van de Toekomst‘ deed Federale Verzekering een beroep op Serviceplan en Mediafield met diens nieuwe product The PubliDrivers.
In vier steden - Moeskroen, Antwerpen, Turnhout en Vilvoorde - brengt een gepersonaliseerde deelauto inwoners gratis naar hun bestemming. Tijdens de rit krijgen de passagiers informatie over de nieuwe kantoren en de unieke werking van Federale Verzekering. Door deze actie toont Federale Verzekering dat ze meer delen dan enkel hun winst...
De campagne wordt verder uitgerold via sociale media, lokale print ads en radio.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]