Voor de opening van haar nieuwe ‘Kantoor van de Toekomst‘ deed Federale Verzekering een beroep op Serviceplan en Mediafield met diens nieuwe product The PubliDrivers.
In vier steden - Moeskroen, Antwerpen, Turnhout en Vilvoorde - brengt een gepersonaliseerde deelauto inwoners gratis naar hun bestemming. Tijdens de rit krijgen de passagiers informatie over de nieuwe kantoren en de unieke werking van Federale Verzekering. Door deze actie toont Federale Verzekering dat ze meer delen dan enkel hun winst...
De campagne wordt verder uitgerold via sociale media, lokale print ads en radio.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]