Voor de opening van haar nieuwe ‘Kantoor van de Toekomst‘ deed Federale Verzekering een beroep op Serviceplan en Mediafield met diens nieuwe product The PubliDrivers.
In vier steden - Moeskroen, Antwerpen, Turnhout en Vilvoorde - brengt een gepersonaliseerde deelauto inwoners gratis naar hun bestemming. Tijdens de rit krijgen de passagiers informatie over de nieuwe kantoren en de unieke werking van Federale Verzekering. Door deze actie toont Federale Verzekering dat ze meer delen dan enkel hun winst...
De campagne wordt verder uitgerold via sociale media, lokale print ads en radio.

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]





