Voor de opening van haar nieuwe ‘Kantoor van de Toekomst‘ deed Federale Verzekering een beroep op Serviceplan en Mediafield met diens nieuwe product The PubliDrivers.
In vier steden - Moeskroen, Antwerpen, Turnhout en Vilvoorde - brengt een gepersonaliseerde deelauto inwoners gratis naar hun bestemming. Tijdens de rit krijgen de passagiers informatie over de nieuwe kantoren en de unieke werking van Federale Verzekering. Door deze actie toont Federale Verzekering dat ze meer delen dan enkel hun winst...
De campagne wordt verder uitgerold via sociale media, lokale print ads en radio.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]