Voor de opening van haar nieuwe ‘Kantoor van de Toekomst‘ deed Federale Verzekering een beroep op Serviceplan en Mediafield met diens nieuwe product The PubliDrivers.
In vier steden - Moeskroen, Antwerpen, Turnhout en Vilvoorde - brengt een gepersonaliseerde deelauto inwoners gratis naar hun bestemming. Tijdens de rit krijgen de passagiers informatie over de nieuwe kantoren en de unieke werking van Federale Verzekering. Door deze actie toont Federale Verzekering dat ze meer delen dan enkel hun winst...
De campagne wordt verder uitgerold via sociale media, lokale print ads en radio.
Senior Strategic Influencer Marketing Expert bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Strategic Influencer Marketing Expert About Influo Influo […]
Senior Sales Manager bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Sales Manager About Influo Influo is a […]
Manager Externe Communicatie (m/f/x) bij Actiris
De functie in het kort Actiris is op zoek naar een enthousiaste (m/f/x) […]
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]