Serviceplan en Plan.net met hart en ziel voor Flandria

De samenwerking tussen Serviceplan en Flandria die dit voorjaar gesloten werd, werpt haar eerste vruchten af. Deze week is de eerste radiospot te horen op nationale radio. Hierin spelen de telers een centrale rol. Zij zorgen er immers voor dat Flandria synoniem staat voor verse, smaakvolle en duurzaam geproduceerde groenten en fruit. De radiospot is enkel on air tijdens de shoppingdagen: van woensdag tot zaterdag, de belangrijkste dagen waarop mensen hun boodschappen doen.
Plan.Net stak de Flandria-website in een fris nieuw kleedje. U vindt er onder meer filmpjes die de verschillende aspecten van het Flandria label belichten. Deze filmpjes werden geproduceerd door Gonzales. De campagne bestaat voorts uit een socialmedialuik en talrijke tastingdagen in Belgische retailketens.
Client: LAVA
Agency: Serviceplan, Plan.Net, Gonzales
ECD: Sam De Win
Creation: Veerle Guiljam, Fabio Cipriano
Account: Félice Vandenabeele
Production: Gonzales
Illustration: Wout Hendrickx
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]