De samenwerking tussen Serviceplan en Flandria die dit voorjaar gesloten werd, werpt haar eerste vruchten af. Deze week is de eerste radiospot te horen op nationale radio. Hierin spelen de telers een centrale rol. Zij zorgen er immers voor dat Flandria synoniem staat voor verse, smaakvolle en duurzaam geproduceerde groenten en fruit. De radiospot is enkel on air tijdens de shoppingdagen: van woensdag tot zaterdag, de belangrijkste dagen waarop mensen hun boodschappen doen.
Plan.Net stak de Flandria-website in een fris nieuw kleedje. U vindt er onder meer filmpjes die de verschillende aspecten van het Flandria label belichten. Deze filmpjes werden geproduceerd door Gonzales. De campagne bestaat voorts uit een socialmedialuik en talrijke tastingdagen in Belgische retailketens.
Client: LAVA
Agency: Serviceplan, Plan.Net, Gonzales
ECD: Sam De Win
Creation: Veerle Guiljam, Fabio Cipriano
Account: Félice Vandenabeele
Production: Gonzales
Illustration: Wout Hendrickx
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]