De samenwerking tussen Serviceplan en Flandria die dit voorjaar gesloten werd, werpt haar eerste vruchten af. Deze week is de eerste radiospot te horen op nationale radio. Hierin spelen de telers een centrale rol. Zij zorgen er immers voor dat Flandria synoniem staat voor verse, smaakvolle en duurzaam geproduceerde groenten en fruit. De radiospot is enkel on air tijdens de shoppingdagen: van woensdag tot zaterdag, de belangrijkste dagen waarop mensen hun boodschappen doen.
Plan.Net stak de Flandria-website in een fris nieuw kleedje. U vindt er onder meer filmpjes die de verschillende aspecten van het Flandria label belichten. Deze filmpjes werden geproduceerd door Gonzales. De campagne bestaat voorts uit een socialmedialuik en talrijke tastingdagen in Belgische retailketens.
Client: LAVA
Agency: Serviceplan, Plan.Net, Gonzales
ECD: Sam De Win
Creation: Veerle Guiljam, Fabio Cipriano
Account: Félice Vandenabeele
Production: Gonzales
Illustration: Wout Hendrickx
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]