SERVICEPLAN GROEP GEEFT MAKEOVER AAN FEDERALE VERZEKERING

The House of Communication bedacht voor Federale Verzekering een nieuw imago. De rebranding-campagne zet de schijnwerper op de ondernemersgeest van zowel professionals als particulieren. Inderdaad, wie z’n dromen wil waarmaken moet op een betrouwbare partner kunnen rekenen. Een partner die weet hoe je problemen aanpakt, en de weg vrijmaakt zodat jij vooruit kan. Een partner die daar is voor je, wat er ook gebeurt. Deze nieuwe identiteit wordt voorgesteld via verschillende media: radiospots, OOH, digitale video’s en bannering.
De campagne is het product van de nauwe samenwerking van drie structuren binnen The House of Communication: de creatieve strategie werd uitgewerkt door Serviceplan, de mediastrategie ontwikkeld door het mediabureau Mediaplus, terwijl Plan.Net het digitale aspect van het project voor zijn rekening nam.
Credits:
Client: Federale Verzekering/Fédérale Assurance
Contacts: Kris Van Den Steen - Eliane Jacobs
Agencies: Serviceplan, Plan.Net & Mediaplus
Creative Director: Quentin Watelet
Strategic Director: David Burny
Creation: Louis Roba & Alexandre Grevesse
Account Director: Katherine Annoye
Media Researcher & Planner: Djuna Deleyn
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]