The House of Communication bedacht voor Federale Verzekering een nieuw imago. De rebranding-campagne zet de schijnwerper op de ondernemersgeest van zowel professionals als particulieren. Inderdaad, wie z’n dromen wil waarmaken moet op een betrouwbare partner kunnen rekenen. Een partner die weet hoe je problemen aanpakt, en de weg vrijmaakt zodat jij vooruit kan. Een partner die daar is voor je, wat er ook gebeurt. Deze nieuwe identiteit wordt voorgesteld via verschillende media: radiospots, OOH, digitale video’s en bannering.
De campagne is het product van de nauwe samenwerking van drie structuren binnen The House of Communication: de creatieve strategie werd uitgewerkt door Serviceplan, de mediastrategie ontwikkeld door het mediabureau Mediaplus, terwijl Plan.Net het digitale aspect van het project voor zijn rekening nam.
Credits:
Client: Federale Verzekering/Fédérale Assurance
Contacts: Kris Van Den Steen - Eliane Jacobs
Agencies: Serviceplan, Plan.Net & Mediaplus
Creative Director: Quentin Watelet
Strategic Director: David Burny
Creation: Louis Roba & Alexandre Grevesse
Account Director: Katherine Annoye
Media Researcher & Planner: Djuna Deleyn
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]