Dimitri Vegas en Like Mike, ‘s werelds beste DJ’s, behoren tot de exclusieve groep van officiële BMW Friends. Om de gedeelde passie voor mooie en snelle wagens te uiten werkten BMW en de broers samen om het BMW M-theme te creëren, zo meldt Serviceplan. Een heus Dance Anthem uit het repertoire van de gevierde DJ’s, opnieuw geproduceerd met uitsluitend geluiden van verschillende BMW M modellen...
Aan de track werd een wedstrijd gekoppeld waarbij BMW-fans konden raden over welk nummer het ging (op basis van een kort fragment). De winnaars worden thuis opgehaald in een prachtige BMW M5 met chauffeur en gaan in ware 'Dimitri-en-Mike-stijl' met champagne richting Sportpaleis. Daar kunnen ze genieten van een VIP-avond ‘Bringing the Madness 3.0’. Nadien worden ze ook veilig maar snel terug naar huis gebracht.
Credits
Client: Steven De Deyne, Wim Verbeurgt, Gert Vanhoegaerden
Creative director: Sam De Win
Account team: Francesco Caccamese, Inez De Pooter
Creatives: Denise Hermo, Jan Leenders, Valérie Place
Development: Plan.Net
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]