Dimitri Vegas en Like Mike, ‘s werelds beste DJ’s, behoren tot de exclusieve groep van officiële BMW Friends. Om de gedeelde passie voor mooie en snelle wagens te uiten werkten BMW en de broers samen om het BMW M-theme te creëren, zo meldt Serviceplan. Een heus Dance Anthem uit het repertoire van de gevierde DJ’s, opnieuw geproduceerd met uitsluitend geluiden van verschillende BMW M modellen...
Aan de track werd een wedstrijd gekoppeld waarbij BMW-fans konden raden over welk nummer het ging (op basis van een kort fragment). De winnaars worden thuis opgehaald in een prachtige BMW M5 met chauffeur en gaan in ware 'Dimitri-en-Mike-stijl' met champagne richting Sportpaleis. Daar kunnen ze genieten van een VIP-avond ‘Bringing the Madness 3.0’. Nadien worden ze ook veilig maar snel terug naar huis gebracht.
Credits
Client: Steven De Deyne, Wim Verbeurgt, Gert Vanhoegaerden
Creative director: Sam De Win
Account team: Francesco Caccamese, Inez De Pooter
Creatives: Denise Hermo, Jan Leenders, Valérie Place
Development: Plan.Net
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]