Wegveiligheid omvat talrijke problemen. Ditmaal heeft de AWSR beslist de samenleving van auto en vrachtwagen op onze wegen te bevorderen. Hoewel beide voertuigen al jarenlang als een oud echtpaar het asfalt delen, begrijpen ze elkaar nooit volledig. Het gedrag van een automobilist anticiperen is als vrachtwagenchauffeur niet altijd gemakkelijk en hetzelfde geldt omgekeerd.
Serviceplan heeft daarom een radiospot bedacht waarin vrachtwagens en auto’s een menselijk kantje kregen...
Credits
Agency: Serviceplan
Client: AWSR - Agence Wallonne pour la Sécurité Routière
Contact: Anne Salmon, Marine Yvergniaux
Account Manager: Aurélie Bouchez
Strategic Planner: David Burny
Creative Director: Quentin Watelet
Creatives: Alexandre Grevesse, Louis Roba
Sound studio: Bleu Nuit
Media : Radio

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]




