Wegveiligheid omvat talrijke problemen. Ditmaal heeft de AWSR beslist de samenleving van auto en vrachtwagen op onze wegen te bevorderen. Hoewel beide voertuigen al jarenlang als een oud echtpaar het asfalt delen, begrijpen ze elkaar nooit volledig. Het gedrag van een automobilist anticiperen is als vrachtwagenchauffeur niet altijd gemakkelijk en hetzelfde geldt omgekeerd.
Serviceplan heeft daarom een radiospot bedacht waarin vrachtwagens en auto’s een menselijk kantje kregen...
Credits
Agency: Serviceplan
Client: AWSR - Agence Wallonne pour la Sécurité Routière
Contact: Anne Salmon, Marine Yvergniaux
Account Manager: Aurélie Bouchez
Strategic Planner: David Burny
Creative Director: Quentin Watelet
Creatives: Alexandre Grevesse, Louis Roba
Sound studio: Bleu Nuit
Media : Radio
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]