Wegveiligheid omvat talrijke problemen. Ditmaal heeft de AWSR beslist de samenleving van auto en vrachtwagen op onze wegen te bevorderen. Hoewel beide voertuigen al jarenlang als een oud echtpaar het asfalt delen, begrijpen ze elkaar nooit volledig. Het gedrag van een automobilist anticiperen is als vrachtwagenchauffeur niet altijd gemakkelijk en hetzelfde geldt omgekeerd.
Serviceplan heeft daarom een radiospot bedacht waarin vrachtwagens en auto’s een menselijk kantje kregen...
Credits
Agency: Serviceplan
Client: AWSR - Agence Wallonne pour la Sécurité Routière
Contact: Anne Salmon, Marine Yvergniaux
Account Manager: Aurélie Bouchez
Strategic Planner: David Burny
Creative Director: Quentin Watelet
Creatives: Alexandre Grevesse, Louis Roba
Sound studio: Bleu Nuit
Media : Radio
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
CLIENT SERVICES EXECUTIVE (SALES SUPPORT) bij VAR
Over Var Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]