Wegveiligheid omvat talrijke problemen. Ditmaal heeft de AWSR beslist de samenleving van auto en vrachtwagen op onze wegen te bevorderen. Hoewel beide voertuigen al jarenlang als een oud echtpaar het asfalt delen, begrijpen ze elkaar nooit volledig. Het gedrag van een automobilist anticiperen is als vrachtwagenchauffeur niet altijd gemakkelijk en hetzelfde geldt omgekeerd.
Serviceplan heeft daarom een radiospot bedacht waarin vrachtwagens en auto’s een menselijk kantje kregen...
Credits
Agency: Serviceplan
Client: AWSR - Agence Wallonne pour la Sécurité Routière
Contact: Anne Salmon, Marine Yvergniaux
Account Manager: Aurélie Bouchez
Strategic Planner: David Burny
Creative Director: Quentin Watelet
Creatives: Alexandre Grevesse, Louis Roba
Sound studio: Bleu Nuit
Media : Radio
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]