In samenwerking met UNICEF deed Garnier België een beroep op Serviceplan Solutions om de actie ‘twee producten kopen = twee schooldagen voor een kind’ te promoten. Hiermee willen ze meer kinderen over de hele wereld toegang geven tot onderwijs.
De aanleiding voor de campagne: een op de vier kinderen woont in een land dat getroffen wordt door een humanitaire crisis. Garnier is sinds 2017 partner van UNICEF. Sindsdien steunt het bedrijf het Kinderfonds van de Verenigde Naties, met het doel om kinderen in bijna 190 landen en gebieden te beschermen en op te voeden. Garnier gaf Serviceplan Solutions de opdracht om haar nieuwe project op een buitengewone manier aan te kleden. De displays zullen de vorm krijgen van een gigantische UNICEF-schoolbus vol ongeduldige kinderen. Serviceplan Solutions staat in voor de stilistische leiding, zowel over het ontwerp van de illustraties als de ontwikkeling van alle bijkomende dragers, zoals displays, posters en folders. Deze zullen worden uitgehangen in winkels van Carrefour, Delhaize, Colruyt en Kruidvat in België.
Serviceplan Solutions maakt deel uit van het bureau Serviceplan Benelux en is gespecialiseerd in Intelligence Marketing Services (IMS), alsook in grafische, digitale en videoproductie. Serviceplan Solutions werkt al vier jaar samen met L’Oréal Benelux voor de lokalisatie en de productie van de promotiecampagnes van een dertigtal merken.