Serviceplan staat stil bij Parkinson

Online challenges zijn verre van voorbijgestreefd zoals we recent weer mochten vaststellen. Er gaat geen dag voorbij zonder dat de ‘mannequin’hype voorpagina’s haalt. Eerder dan er leeg en inhoudsloos mee om te gaan, gaf Serviceplan er voor de Vlaamse Parkinson Liga een zinvolle invulling aan, waardoor mensen letterlijk ‘even stil blijven staan’ bij de effecten van Parkinson en de impact van die ziekte op de Belgische samenleving.
Een simpel gegeven. Gedurende korte tijd onbeweeglijk stil blijven staan. Het lijkt een evidentie. Maar het is net dat wat sommige Parkinson patiënten niet meer kunnen. Daarom deed Serviceplan met Fit en Actief, de oefengroep Parkinson van het UZ Gent, ook een manequinchallenge. Een echte challenge voor mensen met Parkinson.
Serviceplan hoopt hiermee De Vlaamse Parkinson Liga in de kijker te zetten als goede doel voor De Warmste Week van Studio Brussel. Want 35 000 Belgen lijden ook aan de ziekte van Parkinson, sta daar maar eens bij stil.
Credits
Client: Vlaamse Parkinson Liga / Parki’s Kookatelier PR verantwoordelijke Yves Meersman
Agency : Serviceplan
ECD : Sam De Win
CREATION : Sam De Win, Olivier Verhellen, Antony Samson
CONTENT DIRECTOR : Jeroen De Jong
DOP : Pieter Bollen
Production : Gonzales
ACCOUNT : Francesco Caccamese
STRATEGY : Karin De Bruyn, Jan Govaert
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]