Serviceplan staat stil bij Parkinson

Serviceplan VPL

Crea / News

Serviceplan VPLOnline challenges zijn verre van voorbijgestreefd zoals we recent weer mochten vaststellen. Er gaat geen dag voorbij zonder dat de ‘mannequin’hype voorpagina’s haalt. Eerder dan er leeg en inhoudsloos mee om te gaan, gaf Serviceplan er voor de Vlaamse Parkinson Liga een zinvolle invulling aan, waardoor mensen letterlijk ‘even stil blijven staan’ bij de effecten van Parkinson en de impact van die ziekte op de Belgische samenleving.

Een simpel gegeven. Gedurende korte tijd onbeweeglijk stil blijven staan. Het lijkt een evidentie. Maar het is net dat wat sommige Parkinson patiënten niet meer kunnen. Daarom deed Serviceplan met Fit en Actief, de oefengroep Parkinson van het UZ Gent, ook een manequinchallenge. Een echte challenge voor mensen met Parkinson.

Serviceplan hoopt hiermee De Vlaamse Parkinson Liga in de kijker te zetten als goede doel voor De Warmste Week van Studio Brussel. Want 35 000 Belgen lijden ook aan de ziekte van Parkinson, sta daar maar eens bij stil.

 

 

 

Credits

Client: Vlaamse Parkinson Liga / Parki’s Kookatelier PR verantwoordelijke Yves Meersman

Agency : Serviceplan

ECD : Sam De Win

CREATION : Sam De Win, Olivier Verhellen, Antony Samson

CONTENT DIRECTOR : Jeroen De Jong

DOP : Pieter Bollen

Production : Gonzales

ACCOUNT : Francesco Caccamese

STRATEGY : Karin De Bruyn, Jan Govaert