Serviceplan wekt BMW Life tot leven

Communication / News

 

BMWLife

Serviceplan kondigt de geboorte aan van BMW Life. Dit online contentplatform wordt de verzamelplaats voor boeiende artikels uit de wereld van BMW. Het vormt na het BMW Magazine een nieuwe stap in de contentmarketingstrategie van het merk.

Tijdens het Autosalon stelde BMW zijn recentste innovaties op BMW Life voor. In de loop van 2016 zal het platform niet enkel de plaats zijn om over BMW producten te lezen, maar zal het worden aangevuld met uiteenlopende topics zoals lifestyle, mobiliteit, etcetera die in de leefwereld van BMW thuis horen. In een nauwe samenwerking met BMW zorgde Serviceplan voor de ontwikkeling van BMW Life, schreef de eerste artikelen en volgt de verdere ontwikkeling op. Bezoek BMW Life op www.bmwlife.be.

Credits

Client BMW : Wim Verbeurgt, Steven De Deyne, Hannelore Schallier

Agency : Serviceplan

Account team : Inez De Pooter, Francesco Caccamese, Sylvie Vandevelde

Creatives : Jan Leenders, Nathalie Strybos

Digital : Nick Coenen, Denise Hermo