Serviceplan kondigt de geboorte aan van BMW Life. Dit online contentplatform wordt de verzamelplaats voor boeiende artikels uit de wereld van BMW. Het vormt na het BMW Magazine een nieuwe stap in de contentmarketingstrategie van het merk.
Tijdens het Autosalon stelde BMW zijn recentste innovaties op BMW Life voor. In de loop van 2016 zal het platform niet enkel de plaats zijn om over BMW producten te lezen, maar zal het worden aangevuld met uiteenlopende topics zoals lifestyle, mobiliteit, etcetera die in de leefwereld van BMW thuis horen. In een nauwe samenwerking met BMW zorgde Serviceplan voor de ontwikkeling van BMW Life, schreef de eerste artikelen en volgt de verdere ontwikkeling op. Bezoek BMW Life op www.bmwlife.be.
Credits
Client BMW : Wim Verbeurgt, Steven De Deyne, Hannelore Schallier
Agency : Serviceplan
Account team : Inez De Pooter, Francesco Caccamese, Sylvie Vandevelde
Creatives : Jan Leenders, Nathalie Strybos
Digital : Nick Coenen, Denise Hermo