White Gold is de nieuwe b2b-campagne van VLAM. Ze promoot de Belgische zuivel in China, Zuidoost-Azië en het Midden-Oosten. De kick-off van deze internationale campagne werd op 18 november gegeven op de World of Food beurs in Beijing. Serviceplan ontwikkelde hiervoor een volledig nieuwe visuele stijl waarbij de nadruk ligt op de hoge kwaliteit van onze Belgische zuivel. In samenwerking met de lokale Serviceplan agentschappen in Beijing en Dubai werden de website www.whitegoldfromeurope.eu, een brochure, een beursstand en advertenties gecreëerd.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]